Even kort voorstellen
Uiteraard hoor ik ook graag alles over jou en jouw bedrijf. Wil je eens sparren, feel free en plan iets met me in.

Wie zit er achter uppline?
Ik ben Jorg, mensen die me niet kennen zouden kunnen denken dat mijn achternaam HubSpot is ☺ Voor de duidelijkheid: het is Maijen! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn grootste hobby is werken. Ja, dat lees je goed: werken! Ik hou ervan om organisaties te laten groeien. Om verder te gaan dan anderen. Ik geniet als ik kennis kan overdragen en een steentje kan bijdragen aan een succesvollere groothandel. En naast mijn werk voor groothandels, mag ik ook graag aan de slag gaan met begeleiding en training voor marketingbureaus, om HubSpot succesvol in te zetten voor hun klanten. En ik werk graag samen met andere partijen en partners om op die manier expertise op meerdere gebieden in te kunnen zetten.
Betekent dat dat ik alleen maar werk? Nee hoor! Zou ook niet zo gezond zijn. Ik heb een zoon waar ik graag tijd mee doorbreng, ik heb vrienden, familie en doe graag aan mountanbike, golfen en een potje voetballen met zoonlief.
Zin om een keer kennis te maken?
Wij werken samen met:
Barbara ontwerpt
Een website die het juiste gevoel uitstraalt, een advertentie die specifiek jouw klanten aanspreekt, een Instagram-feed die herkenbaar en aantrekkelijk is. Dit zijn een paar van de dingen waarmee ik mijn klanten help om hun ideeën vorm te geven en hun doelen te behalen.
Ik ben Barbara van Dorst, grafisch vormgever. Het leukste van mijn werk is dat ik de vertaalslag mag maken van jouw ideeën naar beelden. En ook al zijn je ideeën nog niet helemaal helder, ik denk met je mee en stem mijn ontwerp af of op wat jij en jouw klanten nodig hebben. Van huisstijl tot content op social media, online of offline, niets is te gek.
Wanneer ik niet aan het werk ben onderneem ik iets leuks met mijn kids, rol ik mijn yogamatje uit voor wat ontspanning of trek ik mijn hardloopschoenen aan voor wat inspanning. Dit zijn trouwens vaak de momenten waarop ik de beste ideeën krijg.
Mijn belofte aan jou:
Op locatie
Uppline werkt minimaal de helft van de tijd op locatie (uiteraard volgen ook wij de COVID-19 richtlijnen), zodat we jouw bedrijf en team ook echt goed leren kennen. Bovendien kunnen we zo snel in actie komen en stappen zetten. Deze intensieve samenwerking zorgt voor goede resultaten en draagvlak.
Volledige commitment
Voor een minimale periode van 3 - 6 maanden, zodat de transformatie een blijvende is. Wij gaan voor écht resultaat. Een nieuwe manier van werken aanleren vraagt tijd en aandacht. Kies je voor Inbound Marketing dan is dat een keuze voor de lange termijn. Maar ook een keuze met mooie resultaten.
HubSpot expertise
Je werkt of wilt gaan werken met HubSpot. uppline focust zich uitsluitend op deze tool. Focus zorgt in mijn ogen voor groei en succes. Niet alleen de groei in sales en omzet maar zeker ook in kennis en ontwikkeling.
Onze klanten aan het woord
"De samenwerking is erg prettig en het contact verloopt snel en professioneel. Uppline heel veel kennis in huis over de verschillende facetten in HubSpot en denkt graag vooruit. Wij zijn enorm geholpen met de onboarding van HubSpot. Momenteel ondersteunt uppline ons bij het verder uitrollen van een goede strategie: een onmisbare schakel.""
Jos van der Baan
DTC Media
"Wij zochten een betrouwbare partner die op basis van gedegen kennis en ervaring ons kon adviseren en assisteren bij de implementatie van HubSpot Growth Suite. En die hebben wij gevonden in Uppline. Jorg is van A tot Z betrokken geweest; van de marketing strategie tot complexe inrichtingsvraagstukken, en van Agile project management tot internationalisering van het CRM.Jorg heeft een kritische blik op de operatie, wat alle betrokkenen scherp houdt. Daarnaast staat hij met beide benen op de grond; geen uitdaging te groot. Zijn HubSpot kennis is all-round, wat Jorg een zeer aangename sparringspartner maakt. Ik raad Jorg iedereen aan."
Paul Lokenberg
Leapforce
"Uppline heeft ons geholpen met de toeleiding van klanten naar onze website, onze online visibility en vindbaarheid verbeterd. Omdat Uppline bij ons ook veel tijd intern heeft doorgebracht kenden zij onze werkzaamheden goed en konden zij hun marketinginspanningen daar goed op afstemmen. Dit heeft tot een mooi resultaat geleid, iets dat wij in de niche markt waarin we opereren niet direct verwachtten. Belangrijker nog heeft Uppline onze eigen marketingmedewerker opgeleid en bekend gemaakt met Hubspot. Dat hebben zij zo goed gedaan dat we inmiddels in staat zijn zelf campagnes te bedenken en uit te voeren. Wij zijn een klein kantoor en dit is een grote pré voor ons. Uppline heeft ons op die manier geholpen de kosten lager te houden."
Olivier van Abbe
Van Der Hoef & Partners
"De samenwerking met Uppline is prettig, professioneel én het levert resultaat op. We hebben inmiddels zowel marketing, sales als service draaien in onze HubSpot omgeving en op al deze vlakken kunnen we met onze vragen bij Uppline terecht. Niet alleen voor praktische, uitvoerende zaken, maar juist ook om te leren van de best practices en voor het maken van strategische keuzes. Jorg vraagt door naar het 'waarom' achter jouw vraag, waardoor je altijd beter tot de kern komt en er wellicht zelfs andere of betere wegen zijn te bedenken binnen HubSpot of je processen. Kortom, een fijne samenwerkingspartner en absoluut aan te bevelen."
Lars Roubroeks
Trekhaakcentrum
"Het is prettig met een doortastende partij te werken die het onderscheidt kan maken tussen middel en doel. Waarbij Hubspot voor ons zeker geen doel was maar een middel om de inbound marcom effectiever te laten verlopen."
Luke Liplijn
Matrixian Group